Jak nakupovat
Jak nakupovat
Osobní odběr
Osobní odběr je možný po předchozí domluvě ve Vysoké Mýtě na adrese: Choceňská 190, Vysoké Mýto
Doprava
Balíky posíláme přes Zásilkovnu po České a Slovenské republice. Po předchozí domluvě je možné balík poslat i
do jiného státu Evropy.
IBAN: CZ8430300000002826238014
Cena za dopravu a balné:
• na adresu v ČR – 100,-
• na adresu SR – 300,-
• balné 30,-
Formulář pro reklamaci
- balík neposílejte na dobírku!
Adresát: Zuzana Kejzlar, Na Stráni 493, Vysoké Mýto 56601
Uplatnění reklamace - číslo objednávky:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
Formulář pro odstoupení od Smlouvy
Adresát: Zuzana Kejzlar, Na Stráni 493, Vysoké Mýto 56601
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy: číslo objednávky:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|