Jak nakupovat

Jak nakupovat

Osobní odběr

Osobní odběr je možný po předchozí domluvě ve Vysoké Mýtě na adrese: Choceňská 190, Vysoké Mýto


Doprava

Balíky posíláme přes Zásilkovnu po České a Slovenské republice. Po předchozí domluvě je možné balík poslat i
do jiného státu Evropy.
IBAN: CZ8430300000002826238014 


Cena za dopravu a balné:

• na adresu v ČR – 100,-
• na adresu SR – 300,-
• balné 30,-

 

Formulář pro reklamaci

- balík neposílejte na dobírku!

Adresát: Zuzana Kejzlar, Na Stráni 493, Vysoké Mýto 56601

Uplatnění reklamace - číslo objednávky:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

 

 

 


 

Formulář pro odstoupení od Smlouvy

Adresát: Zuzana Kejzlar, Na Stráni 493, Vysoké Mýto 56601

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy: číslo objednávky:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: